זיקוקים לחתונה – כל מה שחשוב לדעת

זיקוקים מביאים לעולם בשורה מיוחדת ומאירים את השמיים והקרקע. בחתונות נוכל לראות את שני הסוגים, אם כי בהתאם למגבלות בחוק, ההפעלה תתבצע בשטחים פתוחים בלבד. זיקוקים לשביל חופה ניתן לראות כמעט בכל אירוע, אך את העין והמצלמה תתפוס השינוי באיכות.

חתונה היא אירוע חשוב מאוד, המחבר בני שני אנשים לצורך מיסוד קשר זוגי. אצלנו תמצאו את הפתרונות הטובים והאיכותיים, שיאפשרו לכם להלהיב את קהל המוזמנים באמצעות אטרקציות לחתונה שלכם וליצור מזכרת מדליקה לכל החיים.

זיקוקי דינור או אולי מזרקות שביל חופה?

זיקוקים מאפשרים ליצור אפקט מרהיב, שיתבצע באמצעים פירוטכניים. ההפעלה חייבת להתבצע על ידי מפעיל מקצועי, בעל רישיון מתאים וביטוח צד ג'. הסיבה לכך היא למנוע מכל אותם מפעילים שאינם מורשים, להתעסק עם חומרים שעלולים להיות מסוכנים מאוד בשימוש שאינו נכון. בחירה בסוג ההפעלה לא תמיד תלוי בזוג, ונדרש אישור להפעלה בשטחים ציבוריים.

על מה אנחנו מקפידים?

בעת ביצוע הזמנת זיקוקים לחתונה נדלה מכם את הפרטים המלאים, ונבקש אישורים מבעל האולם או גן האירועים. ישנם מקומות שלא מאפשרים הפעלה של זיקוקים מטעמי בטיחות, ואין לנו יד ורגל בדבר, גם הפעלת זיקוקי דינור שקטים מחייבים אישורים בהתאם, לכל מי שחשב שאולי זה יציל את המצב. ההמלצה שלנו היא לשאול תרם סגירת התאריך באולם, אם הוא מאפשר לכם הפעלה שכזו. במידה ולא הכדור בידיים שלכם, ואנחנו נוכל לסייע בבחירת אולם מתאים באזור בו תבקשו.

שירות לקוחות מוביל להצלחת האירוע 

אנו מאמינים כי אירוע מוצלח מתחיל בשרות טוב ומקצועי. הנציגים שלנו יודעים לתת מענה איכותי ללקוחות, כולל שליחת הצעת מחיר מסודרת ומידע על כל מה שצריך לדעת.

המחירים אותם תקבלו הנם מהאטרקטיביים בשוק. כל הצעה נגדית דומה באיכותה, תעניק לכם הוזלה בהתאם. חשוב לשים את הדגש על ביצוע הפעילות באמצעות מפעיל מקצועי, שזה לכשעצמו מעניק שקט ואיכות גבוהה.

להזמנות ופרטים נוספים חייגו עכשיו: 072-3923197

תגובות

כתיבת תגובה