המופע שיאיר לכם את השמיים

ישנם הרבה מאוד דרכים להפוך אירוע מיוחד לחד פעמי. אחד מהם הוא שימוש באטרקציות מדליקות וכן אמצעי פירוטכניקה. מופע שיאפשר לצבוע את השמים באור צבעוני הוא זיקוקים.

זיקוקי דינור מעניקים את האפשרות לקיים אירוע נוצץ, בשילוב אטרקציה שתלהיב את קהל המוזמנים. לאחר טקס החופה או אירוע שיא נוסף במהלך הערב, יצוצו לשמיים אותם אפקטים בשלל צבעים וצורות.

מה אנחנו מציעים לכם?

האפשרות לחגוג את האירוע החשוב בחייכם באמצעות אטרקציות מדליקות, ימלא וירגש את קהל המוזמנים שלכם ויעניק לכם את הזכות להרגיש מיוחדים. הפעלה באמצעות מפעיל מקצועי היא זו שתבטיח איכות גבוהה, וכמובן בטיחות בעת הביצוע. כל המפעילים שלנו מצוידים ברישיון רלוונטי ובביטוח צד ג', לכל מקרה שלא יבוא. מקצועיות היא דבר שלא נתפשר עליו, ואנו כפופים לאישור מלא מצד בעלי אולמות.

זיקוקים לחתונה ניתן להזמין באמצעות סוגים שונים: מזרקות זיקוקים  המיועדים לשביל חופה, סביבונים, הבזקים בשלל צבעים, מפלים וכמובן את אלו שיאירו את השמיים. ברוב האירועים ההפעלה תתבצע אך ורק במקומות פתוחים, וזאת בשל צמצום נזקים העלולים להתרחש באולם סגור.

שירות ומחיר אטרקטיביים עבורכם

שירות לקוחות מקצועי יעמוד לרשותכם לאורך כל שעות היום ובשעות לא שגרתיות, על מנת לספק מענה הולם ופתרון יצירתי עבורכם. אטרקציות לאירוע נבחרות בקפידה, על מנת לייצר עולם תוכן שיתאים למידותיהם של זוגות. צדפה מתנפחת ושלל פתרונות נוספים, יעניקו חוויית כניסה ייחודית וריקוד סלואו יחוזק באמצעות עשן כבד.

זיקוקים אינם יכולים לפעול ללא אישור, ולכן יש צורך לקבלו מבעל אולם. מקומות סגורים לרוב אינם מאושרים להפעלת זיקוקים, ולכן יצרנו עבורם אפשרויות נוספות. פתרון שישלב זיקוקים אפשרי לרוב במקומות סגורים, לרבות חופה המתקיימת מחוץ לכתלי האולם.

להזמנות ופרטים נוספים נשמח אם תחייגו אלינו למספר – 072-3923197

תגובות

כתיבת תגובה